Atlas de Mitocanie Urbana. Rumeniaz Fainast.



Guerrilla

cmariobrossi

mi-a trebuit juma de ora sa-mi revin dupa ce am "rasfoit" atlasul, e absolut genial ceea ce au facut cei de la radio guerilla, atlasul ar trebui branduit si neaparat tradus in italiana, spaniola si engleza

compotzel

am ras cu lacrimi, genial.
Si eu tot nu inteleg de ce va criticati unii pe altii.
Filmuletu' a fost creeat pt divertisment nu ca sa provoace conflicte pe net:))
Si fiecare are opinia lui proprie si personala.

AndreiBizantin

super filmuletz!!!!!!!!!!!!!!

darthradoo

nu am vazut sa zica de cocalarul violent care umbla in haite de 10-20 de alti semeni si se instiga unu pe altul sa te bata

Konvicted17

bizzyra...este o muista vedeti o curva proasta ia uitati a vedeti .. mai jos ce zice ...:)))) bravooo .. !!!

ravegt89

sunt fan al acestui atlas...si vocea mi se pare cunoscuta de la emisiunea Telenciclopedia...Tanks up

tulfutzs

cel mai adevarat atlas de mitocanie... sunt sigur ca unii s-au simtit:))

bizzyraprules

pitipoanca de companie defapt ... superficiala, stridenta , proasta si curva...da cine suntem noi sa judecam :))))

justmary4all

suuper tare....poate cei ce se regasesc aici dupa ce vor vedea acest video se vor simti...


Stumble Upon Toolbar

Niciun comentariu: